Құрметті клиенттер!
Сіздердің бізге деген сенімдеріңізді қадірлейміз және қаржы серіктес ретінде біздің банкті таңдағаныңыз үшін алғыс білдіреміз. Ең жоғары сапалы қызмет көрсету — Нұрбанктің клиенттердің алдындағы басты міндеттемесі болып табылады, сондықтан да біздің филиалдардар мен бөлімшелерімізде қызмет көрсетуге қатысты сіздердің пікірлеріңізді білу біз үшін аса маңызды.
1 сұрақ (барлығы 5)
«Нұрбанк» АҚ қай қызметтерін қолданып, оларға деген өзіңіздің
қанағаттанушылық деңгейін бағалауға даярларын таңдаңыз:
Қайту | Жалғастыру
2 сұрақ (барлығы 5)
Сізге ең маңызды және қызмет көрсетуде ұнайтыны не?
Төменде қызмет көрсетудің кейбір сипаттамалары келтірілген.
Сізге ең маңызды болатын тармақтарды белгілеуіңізді сұраймыз:
Қайту | Жалғастыру
4 сұрақ (барлығы 5)
Т-менде көрсетілгендіктерден Сіздің пікіріңізше филиалдағы қызмет көрсету сапасын жоғарылату мақсатында маңызы зор болатын мәселелердің бірнешеуін белгілеуіңізді сұраймыз:
(Банк қызметкерлері өз кәсібін жете білуі, кез келген сұраққа әрқашан жауап бере алуы қажет. Банк беретін қызметтер түрлерінде толығымен хабардар болуы қажет.)
(Банк қызметкерлері клиент қажеттіліктерін жете білулері қажет)
(Клиент мәселелерін шешуді банк қызметкерлері нақты түрде өздерінің жеке мүдделері ретінде қарастыру керек. Банктің ақырғы мақсаты — клиентке барынша пайдасын тигізу.)
(Банк өкілдеріне өз жұмыстарында ақаулар мен қателіктерді жіберуге болмайды, олар кез-келген қолдарына түскен ақпаратқа жауапкершілікпен қараулары тиіс, банкінің сенімділікке бағытын көрсетуі тиіс.)
(Қызметтер тез және оперативті көрсетілуі тиіс. Кезекте тұрмай, менеджер барынша тез жұмыс атқарады.)
(Банк қызметкерлері тәртіпті, пунктуалды болулары тиіс. Уақытында қоңырау шалып, өз жұмыс орындарында отырулары қажет.)
(Банк қызметкерлері клиент мүдделеріне тез арада жауап беріп, оған жол берулері қажет. Шиеленісті жағдайда банк қызметкерлері бірнеше шара ұсынулары қажет.)
(Керекті қызметкерге қоңырау шалып, оған қол жеткізу оңай болуы қажет, банк үшін әр клиент — өзінше дара. Банк өкілдері әрдайым сыпайы әрі биязы.)
(Банк қызметкерлері әрдайым мұнтаз, ұқыпты болулары, киімнің іскерлік нұсқасын киіп, әсемді келбетті болуы тиіс, ол клиентті іскерлі жанасуға шақырады.)
Қайту | Жалғастыру
Бізге әр клиенттің маңызы зор, Сізбен ұзақ мерзімді серіктестікке алға қараймыз!
Қатысуыңызға рақмет!